lördag 10 april 2010

Lite aktiv lördag iallafall..

Idag var mannen och sonen till polisens cykelauktion. De fick tag på en gul killcykel med bockstyre, hand- och fotbroms för ynka 200 spänn. Helt ok.

Innan dess hann jag träna på SATS, körde motionsbandet, vikter och en lång session med mage och stretching. Var ett tag sedan sist så nu får man liksom börja om igen. Men vad pigg man blir! Lagade till en god middag när jag kom hem, körde in lite tvätt och kunde slutligen gå på promenad med lillen.

Jag hämtade ut ett paket från Yves också, blev otroligt nöjd med sminket som jag beställt. Jag menar, läppglans som sitter kvar även fast man ätit. Det är inte dåligt. Ögonskugga i lite beige och ljusblått i glitterstänk till sommaren. :-) Sedan hade jag som tur var köpt lite herrprodukter, Han fyller ju år imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar